Sicko

Viiilket jävla sommarväder de har varit idag. Nu får de hålla i sig såhär...

Devin vakna imorse av att far sin prata hööögt och tydligt i telefonen. Kl 06.05!!!!!! Dumt att gå utanför sovrummet och prata i telefon?!
Inte vart de bättre av att Devvan har jordens hosta och jätte snorig.
De står 11 under näsan på han hela tiden om man sajjer!!!

Så vi har hållt oss hemma idag. Vi har haft besök av både Sara och Devins farmor. Sen tog vi en promenad och såklart somna han i vagnen så jag la mig på en solstol ute på "altan" när vi kom hem och sola lite.
Jag somna ju såklart också. Va ju så stekigt hett i solen.
De va skönt iaf.

Devin har ätit så jävla dåligt idag. Eller rättare sagt, han har inte ätit nå mat alls. Allt han försökte äta satt han i halsen. Lite konstigt men de beror säkert på att han är så slemmig i halsen. Otäckt är de iaf.
Och jag som är så jävla fjompig i vanliga fall att han ska sätta nåt i halsen...
Så idag har han levt på välling och varm saft.
Men han har inge feber och han har varit nästan lika pigg som vanligt..

Ja jävlar, nu vart de långt..

 
image447

Kommentarer
Postat av: Erica

Ibland är bara livet helt enkelt ...sjukt!=) måste ta mig i kragen och komma upp och äta glass med dig nån dag! Kramen!

2008-04-22 @ 20:03:12
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0