Inge kul alls...

Nu sitter jag vid köksbordet och dricker té, bloggar lite och ger Devin gröt.
Allt på samma gång :)
Tur att man inte är karl...

Igår gick vi till Maria och Mille ist och satt där i solen och surra. Blir nog att vi åker till Hudik i helgen ist. Roger va hemskt sugen på de faktiskt. Kooors i taket!!!
Sen vart jag erbjuden att följa med på 25 års fest på lördag också. Och de tackar jag nog inte nej till:) Så de ska bli super kul.

Fan , jag tycker inte att jag srkiver om nå roligt i bloggen nå mer.
Roger säger inge roligt nå mer heller för han vet att varje gång han öppnar käften hamnar de här :)
Så vi sitter mest tyst nu på kvällarna och knappt pratar med varandra:)

så är de .

Nu ska jag försöka få i Devvan de sista av gröten och sen ska jag lägga han en stund.
Sen vid 1 ska vi till Madde och fika också får ungarna leka lite :)










Hostar ikapp gör vi här hemma också. Herreguuud, när går de över?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0