Fucking städdag.

Vi har haft en klump i våra magar dom senaste dagarna för att de kommit upp en lapp här på anslagstavlan att de minsann va städdag här i vårat område idag. Kl 10 skulle de va uppställning utanför tvättstugan!!!

-Halv 10 ska vi vara härifrån, inte en minut senare. Sa Roger hysteriskt igårkväll innan vi somna.

Lugnt de tänkte ja.

3 min i 10 stod vi klara vid ytterdörren. Inte för att städa utan för att åka till hudik och shoppa.

-Nu lär vi ta en annan väg ner till bilen Therese, Jag vägrar gå förbi dom. Så jääävla pinsamt, sa Roger innan vi gick ifrån lägenheten.

Ah visst, jag och Devin följde efter herrn i huset och gick en annan väg.
På helspänn att vi skulle träffa någon som skulle ifrågasätta varför inte vi skulle vara med och städa gården.

En efter en mötte vi dom! Med krattor och spadar och skottkärror i högsta hugg.

-Hej hej sa vi lite tyst och titta ner i marken medans vi gick förbi.

Vi slängde in Devin i bilen och tillslut va vi därifrån.

-Fy faaaaan va pinsamt. Nästa gång lär vi tvunget va med!! Sa han....Roggan.




Got damn va handla idag
:) Så roligt. Och för en gång skulle fick inte Devvan någonting. Utan idag handla vi bara till oss själva:)
Jag köpte ett par skit snygga Puma tyg sneakers. ett par jeans, ett par svarta pumps med öppen tå, ett par tyg pumpsaktiga skor. Också lite små grejjer:)
Känns som jag komemr köpa ihjäl mig på skor i sommar. Precis som förra sommaren. Fast då kunna jag ju inte ha alla par i slutet av sommaren för man hade ju så mycket vätska i fötterna:P
Men i år kan jag ju ha dom heeeela sommarn lång...

Vi va också och kolla efter en ny bilstol och Devin. Vi hitta en så sjukt fin. Den är perfekt men lite för dyr. Så vi får se om vi gör oss råd med den eller om de blir en lite billigare variant. Man vill ju lixom att den ska passa in i style med bilen :) Hahah
Ah  de van tok snygg iaf. Så de blir nog den:P
Men han kan nog åka en liten stund till i den gamla innan den är för trång.

Ikväll blir de lugnt. Körslaget och godis:)
Hejja Brolle!!!

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Haha, de kanske är läge att flytta snart :P
Innan ni blir dom där som inte var med och städade, då skiter hundarna garanterat utanför er, hah :D

2008-04-27 @ 12:59:49
URL: http://fiajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0