Efterlyst

Devin har krånglat hela förbannade natten. Vaknat, grinat, somnat om, grinat, somna, bökat, somna om, åt, somna om och sen va de morgon.. Kul!!!

Imorse vakna han med feber. Hemskt gnällig och bara vela sitta i knät. Så vi låg i soffan och mös och kolla på tubbies sen va de frukost och sen gick vi och la oss igen. Sov från kl 09.40 - 11.30 :)
Så sköönt.
Sen va han lite piggare så då passa jag på att åka ner på stan för att köpa mer alvedon åt han och då hörde Maria av sig och tyckte vi skulle komma dit. Och sjääälvklart gjorde vi de :)

Riktig sjukstuga va de där lär jag säga:) Anthon va sjuk, Milo va sjuk, Tove va också sjuk, Devin va också hängig. Så vi låg där som ett slakt i soffan hela eftermiddagen och sucka och stöna och tyckte så synd om oss själva:)
Hahah.

Jag ska fan sluta kolla på efterlyst. Jag blir så jävla förbannad varje gång jag kollar på de där. Man vet precis hur dom kommer förklara hur gärningsmannen/männen ser ut. Samma varenda eviga gång..

Jag ska inte säga för mycket nu för då blir man väl kallad både de ena och de andra. Typiskt!

Nu ska jag sova.....snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0