Bjällerklang

Ååååh, jag vill ha vinter. Jul, snö, tända ljus, mörka kvällar.
Förstå va mysigt när man går upp på morgon och man tänder ljusstaken i fönstret och tänder lite värmeljus. Dricker lite glögg och äter nån pepparkaka. Sen på med dunjackan och snowjoggings och sen är de bara att göra änglar..:)
Fan,  jag tycker de är drygt med sommar:) Mycket, mycket mysigare med vintern.

Heeeej, mitt vinterlaaand!!
Trallallallaaa...

Gud va jag längtar nu :)


Idag va vi på öppna. Mycket trevligt. Va där nästan till halv 2 och sen åkte jag och Devin och handla lite.

Också när vi kom hem laga jag grekiska biffar med coscous i tomatsalsa och tzatsiki till:) Mmmm så gott.
Devvan åt och smaska han också:) Han älskar när han får våran mat som de är lite smak på jämfört med burkmaten.

Imorgon är de sista april. Årets "festardag" när man va yngre. But not anymore.
Vilka jävla minnen man har från sista april när man va yngre.
Hahaha, fy fan va full i skratt jag blir. De va tider de. :) Guuuuud va kul vi hade.

Jaja, tillbaka til verkligheten.

om någon minut är de Ugly Betty och sen Desperate housewifes. Perfa tv kväll.
Ska hämta den mörka chokladen som jag tänkt trycka i mig ikväll nu bara:P


Hej på er


Kommentarer
Postat av: Gruvan

JUL????? är du tokig kvinna?? väx för faan upp! =)

2008-04-29 @ 22:47:56
URL: http://Gruvman.blogg.se
Postat av: FiaJ

Dunjacka och snowjoggings, går du i 4:an igen du?! :D

2008-04-29 @ 22:52:14
URL: http://fiajj.blogg.se
Postat av: Erica

Kan hålla med dig lite men sol och värme är inte så dumt heller =) Vad gör du på måndag?

2008-04-30 @ 07:41:52
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0