Vilken cirkus

Ja, igår va de då första gången jag drack sen i oktober förra året typ.
Gick ju kanon bra, vart precis lagomt stöfull:)
Meeen de hända ju vissa konstigheter endå. Jag söp bort mobilen någon gång under kvällen. Sen fick jag för mig att mobilen kaaanske låg i sminkväskan som jag hade i väskan. Jahaa, vipps så låg allt smink på golvet. Foundation över hela benen och skorna:) haha tur att de va alldeles innan jag skulle gå hem.
Men jag hittade inte mobilen så den är fortfarande spårlöst försvunnen. Inte såå kul...
Men hade roligt som fan iaf. Herregud ja :)


Imorse mådde man ju mindre bra. Göken skrek som alldrig förr imorse vid 7 tyckte ja :) "geeee han maaaat" fick jag ur mig till roggan. Sen fick Devin mat och vart tyst och sov fram till 11 tiden. Så skönt så...

Så idag har vi bara slappat framför tv:n. Och så blir de nog resten av kvällen å...

Morsan och Devin
              

Emma, johanna och patrik
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0