Veckan som varit

Ok. nu har man fått skäll för att man uppdaterar här så sällan:) Så nu lär jag fasiken bättra mig...:)

Måndag: Kommer fan inte ihåg va vi gjorde...

Tisdag: Jag och Devin va hem till Maria och Milo på förmiddagen och drack lite kaffe och surra lite.
Sen skulle mamma och fia komma så då åkte jag och träffa dom nere på stan, köpte varsin sallad och sen åkte vi hem till oss. Kollade på fotbollen och drack kaffe hela eftermiddagen. Sen åkte dom hem vid typ 18 tiden..

                                            Devin med kompisen Milo
 

                                            Mormor, Devin och tant Fia
                                                  


Ondags: Städa tro ja jag gjorde. Komemr fan inte ihåg då heller:) Hahah

Torsdags: Åkte jag och Devin hem till Mormor och morfar i sandviken. Träffade Morbror och åt lunch med han, sen va vi upp till gammelmormor och prata.

Fredags: Lunch med Fagerlund, Sandra, Elin och Linnéa på Napoleon. Fika efter de. Sen va jag och Devin till tremänningen Nilla och Emma och hälsa på. Och sen senare på kvällen lämna jag Devin hos mormor och morfar också åkte jag ut till årsunda och kolla in Fagerlund och peppe´s nya hus. De blir nog alla tiders när de är klart:)

Lördags: Åkte vi tillbaka hem till South port. Roggan lagade mat åt mig sen hade vi hyrt nya Beck så då vart de mys med film och godis:)

Glömde ju kamerahellvete hemma i helgen så de vart inga kort knäppta...Skääärpning....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygg body sånn där har Elias också :)

2007-09-23 @ 13:04:06
URL: http://angelica1985.blogg.se
Postat av: Fagerlund

Kortet till vänster med Devin och Milo. Där är Devin grymt lik dig när du var liten tycker jag =)

2007-09-24 @ 16:00:45
Postat av: Cicki

Meeen vilken fin bild pa Devin, mamma din och Fia! :)

2007-10-04 @ 05:10:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0