Slappdag

Idag blir de en slapp dag. Tror inte jag går utanför dörren innan roger kommer hem. Är ju så jävla grått och trökigt ute så va fan ska man ut och ränna för:)  Ska va hemma och kolla på fotboll och mysa med Junior ist:)
Just nu sover han iaf.
Han sover jätte bra varje natt och vaknar typ samma tider varenda natt. Skit skönt.
Vi lägger han ca 21 tiden, sen sover han till 03.30-04 också är han vaken och äter och donar i en halvtimme-45 min sen somnar han om och vaknar igen vid 07-07.30 tiden. Äter igen och sen så kollar vi lite på nyhetsmorgon i sängen och sen snoozar vi om till typ 9 tiden. Sen går vi upp och kollar på "våra bästa år" och efter de börjar dagen :) Hahah

Igår va vi ut till Sara och Agnes hela dagen. Va ute och gick oså..

Mormor måste blir bra, de bara är så, hur fan ska jag klara mig annars? När man inte kan ringa till henne och prata skit?????


Älsklings Devin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0