Min lilla prins

Igår va vi till Maria och Milo och åt lunch och fikade lite. Och pratade och pratade:)
Sen på kvällningen va vi väl bara hemma.

Idag har ligan varit på öppna förskolan. Både Devin och Milo sov nästan hela tiden :) Men de va trevligt som fan att träffa lite andra mammor oså med sina stora bäbisar:)
Sen va vi ner på stan och mötte upp misan. Sen fika vi lite på furan och gick i lite affärer sen gick vi hemmåt.

Nu sitter jag här och Roger sitter i soffan med Devin. Dom är lite tjatiga dom här timmarna innan han ska sova. Han är lite bökig vill säga:) hahah. Min lilla prins.

Han har äntligen börjar flina och skiner upp som en sol på morgon när man lutar sig över han i spjälsängen:) De är så mysigt så...

Till helgen ska vi hem till sandviken igen. Alltså, jag hade inte tänkt och åka hem. Men hur lätt är de då när alla ska festa:) Då lär man ju bara hem. För de va ju så förbannat längesen vi festa allihop. Jobbar inte den ena så är man gravid och är man inte de så har folk ingen barnvakt och är de inte de så har man inge pengar. :) men nu äntligen verkar de funka för allihopa så då kan jag ju inte banga... :) Ska bli så jävla kul iaf.

Imorgon ska jag på efterkontroll i Hudik. Jag gruvar mig som fan . Jag hatar verkligen gyn-undersöknignar. Ååååh...
Hoppas jag får prata med nån om förlossningen imorgon också, eller att jag åtminstone får en tid så jag får göra de.
Lixom, de är helt sjukt. Grinar man när man tittar på "sjukhuset" är de ju nåt som är fel menar jag...??
Äh, de blir nog bra om jag får tala om för dom vilka idioter de är som jobbar på de där stället.

Näe nu lär jag göra nå annat. So long...

     Leker med babygymet hemma
 
               Kompisen Milo :)
            
  ......också våran ostkrok då :) 
            

Kommentarer
Postat av: Erica

I got the ball =) haha!!! Har inte tänkt på de på de vise fönns du sa de =) de va klyftigt! Tack tack! Jo på lördag ses vi nog =)

2007-09-27 @ 10:35:03
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se
Postat av: Fagerlund

Men lille goskiten va go han är =) Vad rund han börjar bli i ansiktet =)

2007-09-27 @ 10:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0