Lördag, söndag

I helgen tacka vi cicki för den här tiden :) 13 månader blir hon borta. De vart lite singstar och massa prat på lördagen då.
Sen på söndagen så kom pappas tvillingsyrra som är blind och hälsa på. Hon vela så gärna känna på Devin. Hon vart så glad så när hon kännde på hans fötter och händer och hans lååånga hår . :) De va kul.

Idag har Johansson vart här uppe och varit barnvakt åt Devin medans morsan skulle göra sig fin i håret:) Klippte mig idag då och imorgon ska jag dit igen och färga och slinga.

Imorgon ska jag, Devin, Maria och Milo till öppna förskolan för första gången :) De ska bli så trevligt så. Fika lite oså :)

Nu ska vi ut till Sara och Fredrik och hälsa på.

Kram kram

Lördags:
    

Söndag:
   


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kan man se mer gravid ut näe nu måste jag lägga på ännu mer viktnedgångs charm.

2007-09-10 @ 22:00:07
Postat av: Louise

Ojj vad han har växt lillroger:) Hoppas allt är braa!! Puss!

2007-09-12 @ 20:23:12
Postat av: FiaJ

Hehehe, tacktack :)

2007-09-13 @ 20:20:17
URL: http://fiajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0