Smakportion

De känns nästan som om jag gör samm samma saker varje vecka:) haha

Va iaf till Maria och Milo igår och drack kaffe och surra som vanligt:) Kolla på "våra bästa år" och retade upp oss på de :) Sen åkte jag och Devin ut till Trönö och hälsa på Sara och Agnes. Anna och Melvin va där också. Så de va mycket trevligt. Vi kännde oss som typ 40 år när vi satt med en varsin unge och drack kaffe:) hahah. Men de va roligt och se alla tre ungarna tillsammans för de är ju ½ år mellan alla typ:) Så nu va de ju bara Devin som inte riktigt hängde med i Melvins och Agnes tempo:) Men vänta några månader ni .... :)

Sen efter de va jag ut till E-center och fika och prata lite med Patrik. Också trevligt. Ser som fan fram emot lördag nu och utgång med ex-jobbet:)

Idag har vi varit på öppna en sväng på middagen. Sen köpte Maria och jag en pizza och dela på till lunch :) Myyycket gott såhär en tisdag. Haha
Sen gav vi pojkarna deras första smakportioner. Med blandat resultat:) hahah. Ingen av dom spydde iaf.



Agnes, Devin och Melvin


Devin och Mille äter maaat:)


Helan och Halvan... :)


Kommentarer
Postat av: Bror

kom hem nån gång som man får träffa devin (och dig då) =) hehe.. skämt å sido. dags att komma hem kanske?? eller ska man behäva ta tåget upp? =)

2007-11-21 @ 14:59:01
URL: http://fiajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0