Cirkus

Jaaa de vart dallas i lördags iaf:) hahah . sk chefen tittade inte åt mitt håll på hela tiden men jag hörde på omvägar att hon vart sur för jag följde med. Men de går in genom ena örat och ut genom de andra på mig..

Men sen hände de ju lite grejjer så de vart en jävla cirkus. Oj oj oj. Men efter mycket om och men så kom vi tillslut ner på krogen. Jag, johanna, Kristin, Patrik och Linus gick först till DrJekyll and MrHide men de va kö en timme där så då vände vi. Och allvarligt, de lär bara vara i Söderhamn de är en timmes kö till krogen när kl bara är 23. Jesus.
Vi gick vidare till O´learys. Shots och dans och prat. Sen gick vi ut kl 02 och skulle tydligen på efterfest men vi kom inte så långt. De vart dallas på vägen så vi sket i de. Jag tog taxi hem vid 03-03.30 tiden.
Hade kul iaf. Efter allt... Hahahahahahah..

Sen sov jag ganska mycket i söndags tills Sara och fredrik och agnes kom och hälsa på. Då vart de att svulla pizza och sen hyrde jag och roger film på kvällen.

Och nu är jag åter själv här hemma denna vecka.. Får se va jag hittar på till veckan.
Imorgon blir de iaf Öppna sen blir de väl kaffe hos Maria..

 <---------------Här va de muntert:) hahahah

Kommentarer
Postat av: Emma

låter ju kul! ha en mysig kväll! =)

2007-11-26 @ 21:09:17
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0