Badanka

Tja Tja.

I fredags va vi på julshowen på hällåsen. Åt årets första julbord, drack en massa jävla white russian och redbull vodka lyssnade på uppträdande. Sen tog vi taxi ner på stan och gick ut på Jekyll and Hide. Där va de trevligt också.. :) hahah. Alltså, de är helt sjukt att visa killar har bättre taktkänsla än tjejer! De va roligt att se..

Lördagen åkte vi ner till sandviken och hämta junior som varit hos mormor och morfar. Va på lördagskvällen ut och käkade med gänget hemma. De va riktigt roligt. De lär göras om. Blir så jävla sällan man träffas alla sådär men de ska vi ändra på :)

Söndagen va vi på julskyltning i viken sen på eftermiddan åkte vi hem till Southport igen. Gjorde advent här hemma på en kvart för sen skulle vi få besök av Rogers kompis och hans tjej som va på besök från Skövde. Så då vart dom kvar hela kvällen nästan och sen gick vi och la oss..

Måndags va jag, Devin och Sara och åt lunch på stan , sen hämta Sara Agnes och vi åkte ut till E-center och handla lite. Dom åkte sen hem och jag åkte upp till Maria för en kopp och sen tillbaka till E-center där de va ännu mera fika med Johanna och Patrik :) Så de vart lite skitsnack sen åkte vi hem för Rogers mamma och pappa skulle ju som vanligt komma. Stressade hem och bjöd dom på fika sen åkte dom och äntligen kunna jag bada Devin och ta de lite lugnt:)

Dagarna går fort när man har nåt att göra... :)

Tisdag idag och vi har varit till Maria, Jenny och Milo och kollat på "våra bästa år" och surrat bara.

Imorgon kl 10 ska jag på efterkontroll (?) och kl 10.15 ska jag till bvc med Devin. Tur att de är dörrarna mittemot varandra annars hade de blivit stressigt...
Unda va dom kommer säga om våran lilla goaste tjockis denna gång då...hmmm :(
Kl 15 imorgon ska vi till Madde i föräldragruppen. Vi tyckte de va så långt mellan gångerna vi hade träffar så vi styrde upp egna:) Ska bli roligt...

Nej nu ska jag lägga mig tro ja. Devin sover så jävla sugit nu för tiden så jag får ta vara på dom få timmar jag får sova..

Hej daaaaaa......

Våran underbara älsklings tjockís..


Jäkla unge å suga på tummen (och fingret) :)


Devin vill titta på sina händer ist för att sova....kuuul


Badanka.....:)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh nu måste vi ses snart igen. Synd att vi inte kunna vara med i lördas. Han hinner ju bli så stor! Elias är förkyld igen han :(

2007-12-05 @ 09:08:37
URL: http://angelica1985.blogg.se
Postat av: FiaJ

Hur kan man vara så sööt?! :)

2007-12-05 @ 11:31:45
URL: http://fiajj.blogg.se
Postat av: Angelica

Ja jag har klarat mig. Men det är fart på Elias ändå nu när han kommit på hur man kryper :) Ja nästa vecka kanske jag ska hem något får se. Mamma ligger i 40 graders feber nu men ska eventuellt dit på lördag så hoppas det gått över då. Har han gjort nå framsteg då? Du lär ju skriva det :)

2007-12-05 @ 12:58:48
URL: http://angelica1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0