Mycket nu...

I veckan har de varit fullt upp. Tisdags var Erica, Fia och Sandra upp hit och hälsa på. Mycket trevligt och mycket prata:)
Sen på onsdagen åkte jag hem till sandviken. Roger jobbar endå i Gävle så då vart de lämpligt och vara där några dagar. Sen på torsdagen va de fika med alla tjejjer med ungar:) Riktigt roligt och träffa hela gänget. Bara Johansson som fattades då men henne träffar man ju så ofta endå;) haha nej då...
Fredagen va jag och Devin med Fagerlund till Valbo. Shoppade lite och fika.
Och idag, lördag har Fagerlund, johansson, angelica, jag och Devin varit till Lager 157 och shoppat. Såå idag har vi åkt runt i hela mellersta sverige känns de som. Dalarna, gästrikland och tillslut Hälsingland där vi befinner oss nu :)

De är fan alltid lite jobbigt att åka från sandviken :) Och mamma... :)
Meeeen jag ska nog övertala Roger om att flytta:) Faaan den som ger sig ... :P

Nu ska jag gå och natta gossen lite. Han sover nästan hela nätter fortfarande:) Såå skönt..

   
   

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Men nu behöver du inte träffa mig förens på lördag ;) hehe!

2007-08-26 @ 11:04:15
URL: http://fiajj.blogg.se
Postat av: Louise

Han är så fin :) Jag vill träffa honom snart ju !!!

2007-08-26 @ 11:53:33
URL: http://elouisen.blogg.se
Postat av: Angelica

Men har du fått med en elefant på bild också? JAG :)

2007-08-26 @ 14:17:22
Postat av: LojZ

Jag kommer att vara hemma på Lördag & Söndag !! :D Ska du hem nått ?

2007-08-26 @ 21:10:31
URL: http://elouisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0