Fika...

Gud va dagarna rullar på fort. Snart är väl junior 1 år...

Iaf, i tisdags va vi hem till Maria och Ante och deras lilla Milo som är 6 dagar äldre än Devin. Fikade och prata en massa:) Mycket trevligt...

igår va vi till BVC och vägde och mätte Devin. Han hade växt åt alla håll och kanter:) 3900 väger han nu och är 54,5 lång. "Meen nu lär han väl lugna ner sig på längden" va de enda mamma sa när jag berätta hur lång han va:) Och de är an sant. Han är snart längre än mig :)
Sen på kvällen va rogers mamma och pappa och kusiner här och hälsa på.  De blev fika då också :)

Och idag har jag och Devin varit ner på stan och käka lunch med Anna och Melvin och Sara och Agnes. Så de vart barnvagns race på stan idag :) så mysigt så...
Men de är ju så förbannat kallt ute så man vill ju bara in till värmen när man väl gett sig ut.

Så nu sitter jag här och ska snart vila lite och kolla på friidrotten. Meen som vanligt så vaknar väl gossen när jag väl lagt mig ner...

Han är fortfarande förkyld och jääkligt bökig på nätterna. hmm, undra hur länge de här håller i sig...

Annars så gör vi inte så mycket mer än och fikar:)

Devin vs. Milo
     

Trötta pöjkar..
image51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0