Besök

I veckan har vi öppet hus hemma hos oss:) Hahah nej då, de är så roligt när de kommer folk.
Idag va Mamma, pappa och mormor här hela dagen. Trevligt  trevligt.

Imorgon ska jag till läkarn på morgonen för i onsdags typ när värkarna satt igång som värst fick jag gjordens lock i örat och de har inte släppt än. Snarare blivit värre, känner mig yr och har huvudvärk och hör nada på höger örat. Så 8.15 ska jag dit imorgon.
Sen så kommer henrik och Fia upp och hälsar på.

Så är de. Nu ska jag ta en alvedon mot huvudvärken sen ska jag ge Devin mat IGEN så kanske han sover en stund sen :)

Roger håller på och försöker ge han nappen nu. Men de är ju ett mysterium i sig de. Heeelt omöjligt.

Alltså dessa hormoner lever sitt eget lilla liv. Huur jobbigt som är de. Hoppas de går över snart annars vette fan va jag tar mig till.....

Heeej på er..

Gammelmormor och Devin Mormor, morfar och Devin   
 Älsklings Devin

Kommentarer
Postat av: Louise

Såå lik Roger :) Hoppas det går bra för er !!! Kram (Drygt med lock för öronen har jag också haft i fleera dagar nu)

2007-08-13 @ 23:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0